پیکایل،شکار لحظه ها

زیبایی های معنوی و مادی را به یکدیگر نشان دهیم.

 

زیبایی های معنوی و مادی را به یکدیگر نشان دهیم.

پیکایل،شکار لحظه ها

سلام،
پیکایل محلی است برای دیدن و شنیدن زیبایی های معنوی و مادی که کمتر به چشم آمدند و شنیده شده اند. پس با ما همراه شوید.
مطالب پیکایلی:
- نادیدنی:شامل شکار لحظه هایی که توسط
دوربین گوشیم(پیکایل)گرفته شده.{تصاویری
که توسـط گوشیم گـرفته شـده با لوگو وبـلاگ
منتشر میشه و بقیه با ذکر منبع.}
- ناشنیدنی:روایـات، حکایـات و مطـالب دینی
کــم گفته شده و کمتر شنیده شده...!
- طرح: شـامـل پوستـرهــای منــاسبـتی بـا
موضوعات روزهستش.
- وبگردی: معرفی وبلاگ و وب سایت های زیبا
-عرفان های نو ظهور: مطالعاتم در مورد مکاتب
نو ظهور و سردسته هاشون.
-...
یا حق/.

آخرین نظرات
نویسندگان
نشان دوستان
پیوندها

نا شنیدنی: حجاب، خاصیتش کم به چشم آمدن است

يكشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

.

درب خانه فاطمه سلام الله علیها

بسم الله الرحمن الرحیم

                     دیگر آن خنده زیبا به لب مولا نیست
                                                                          همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیسـت
                     قطره اشک علـی تا به ته چـاه رسید
                                                                        چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست

سلام، تو این مدت هر کاری کردم نتونستم روضه واضح تری بنویسم و مطالبی آشکارتری از مصائب بذارم، و به حد نهایت، جسارت ها یی که به اهل بیت شد بپردازم، چون واقعاًً دلم طاقت خواندن و تایپ کردن این حرف ها رو نداره و بهتر می دونم که با استعاره یا آمادگی این حوادث بیان بشه تا دل از این سنگ تر نشه، مطلب روایی عزیز رو در این مورد پسندیدم خدا خیرش بده، شما هم بخوانیدش {اینجا} 3 مطلب قبلی رو هم کلی این پا و آن پا کردم تا دلم رضایت داد. راستی این روزها چقدر دل مهدی فاطمه زهرا گرفته است... .

حجاب، پسندیده ترین عمل زن مسلمان؛

حضرت علیمی فرماید: در محضر رسول خدابودیم، فرمود: به من بگویید بهترین و پسندیده ترین چیز برای یک زن مسلمان چیست؟ ما همگی از پاسخ عاجز ماندیم. سپس از خدمت حضرت بیرون آمدیم و من به خانه برگشتم، قضیه را به فاطمهاطلاع دادم؛

زهرای مرضیهاظهار داشت: بهترین چیز برای یک زن مسلمان آن است که مردهای نامحرم را نبیند و مردهای اجنبی هم او را نبینند. آنگاه خدمت پیامبر اسلام برگشتم و پاسخ فاطمه را به حضرت رساندم. پیغمبراز شنیدن جواب به قدری خوشحال شد که فرمودند:

ان فاطمه بضعۀ منی حقا؛  فاطمه پاره تن من و جزء وجود من است.

منبع: بحار الانوار28

پ.ن: با خودم فکر کردم چقدر دختران چادری در جامعه کم هستن. چیزی در درونم گفت که نه. آنها کم نیستند. بلکه این خاصیت چادر است که جلب توجه نمی کند و تو متوجه حضور آنها نمی شوی فکر که کردم دیدم راست می گوید. پس آفرین بر تو چادر که حجاب برتر هستی و همچون صدفی از مروارید وجود زن محافظت می کنی.

پ.ن2: نمی دانم چه شده؛ باید های های گریست اما دلم سنگ شده، شاید سنگ ها در نرم بودن دلترند.

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم  (۱۴)

"حجاب، خاصیتش کم به چشم  آمدن است."
بسیار زیبا بود برادربزرگوارم...
آفریـــــــــــــــــــــــــــــن،عالی بود،عالی.
واقعا دستتون دردنکنه با این حرفای قشنگتون.
حجاب خیلی خوبه،خیلی...
منم تازه چادری شدم(1هفته ست همش!دی:) و الان در پوست خودم نمیگنجم که بالاخره تونستم حجاب برتر رو انتخاب کنم!
*ای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است:
ارزنده ترین زینت زن،حفظ حجاب است!*
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
خدارو شکر مفید شده

با حجاب شدنتون رو هم تبریک می گم
و مطمئناً در آینده بیشتر از زیبایی ها و ویژگی ها چادر مطلع می شید

یه خواهشی که دارم ازتون اینکه نحوه چادری شدنتون رو و عامل هایی که
باعث شد مجبه بشید رو به شکل داستان واسه ما بفرستین تا تو پیکایل
منتشر شه.
یا حق/.

احسنتتتتتتتتتتتتتتتت

یا علی مدد

  • سرباز مهدی)عج(
  • سلام وب خوب و با ارزشی دارید موفق باشید به وب بنده هم بیاین به روزم...
    سلام داداش انشاالله خدای متعال به شما توفیق مداومت بر کار خیر عنایت بفرمایدیاعلی
    پاسخ:
    سلام بنده خوب خدا
    لطف دارین مننون
    شما هم موفق یاشید
    یا حق/.
  • یک اخرالزمانی
  • سلام وبلاگتون عالیه خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
    سلام
    از زبان حضرت زینب س...

    این اشک شبانه بوی مادر دارد

    این چادر و شانه بوی مادر دارد

    با این همه، باز جای دلتنگی نیست؟

    سرتا سر خانه بوی مادر دارد


    تمام هستی ام از آن زهرا(س)ست-yacin.blog.ir

  • رضا روشنی از جمجمه ات را بخدا بسپار
  • ” شهادت ” به آسمان رفتن نیست ، به “خود“  آمدن است !

    سلام بر شما یاران رسانه ای جنگ نرم و همسنگران این سرباز پابرهنه...

    از مطلبتان خوشم امد..امید است زیباتر کار کنید و توفیق پادر رکابی را هیچگاه از دست ندهید انشاالله!

    بروزم با مطلبی با نام سلاحی از جنس اثر انگشت

    سلام بر سید
    اتفاقاً منم یه بار به این موضوع فکر کردم که چرا بی حجاب ها زیاد شدن به این نتیجه ی شما رسیدم. باطل و زشتی خودش رو زود نشون میده و زود بین مردم ظاهر میشه به خاطر همین زنان بی حجاب زودتر توی چشم میان.
    به حق این ایام غیرت مردان ما و عفت زنان ما افزونی پیدا کند. انشاالله ...
    آفرین بر شما، آفرین
  • مسیح کردستانی
  • حجاب
    حیا
    حرمت
    حریم
    عفاف
    عارف

  • یا فاطمه الزهرا(س)
  • فدای غربتت ...

    .
    .
    .
    .

    سلام
    خدا قوت
    ایام تسلیت ...

    لینک شدید
    چادری ها فاطمی نیستند؛
    مگر پهلویشان درد دین داشته باشد..
  • مسیح کردستانی
  • لــب غـریـب هـمـسـفـرت درد می کنـد
    ایـن روزهـا کـه بـال و پـرت درد می کنـد

    سیـلی زدنـد بر تـو ولی بس که غیـرتـی است
    انـگــار صـورت پـسـرت درد مـی کـنـد . . .




    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">